Način in strošek dostave ter obdelava naročila

Za spletna naročila v vrednosti 80€ z DDV ali več, je dostava brezplačna.

Strošek dostave se obračuna ob končnem plačilu po predračunu ali z izbrano debetno ali kreditno kartico.

  • Cena standardne dostave (na dom v 2-5 dni) pri nakupu do 80€ je 4,40€, ne glede na težo paketa.
  • Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, vam bo dostavljavec pustil sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oz. koga lahko kontaktirate, da vam paket ponovno dostavijo. Prav tako se lahko za nov termin dostave po telefonu dogovorite z dostavljavcem.
  • Račun za vaše naročilo boste prejeli v roku 24 ur na vaš e-mail naslov s katerim ste oddali spletno naročilo.
  • BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave izdelkov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene izdelke vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah.

Prodajni pogoji in stroški dostave veljajo le za dobave na ozemlju Republike Slovenije.

Dobavni roki

Izdelke na zalogi, naročene in plačane do 13 ure odpošljemo še isti dan. O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. nedobavljivih izdelkih vas bomo obvestili preko e-pošte. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam to sporočite in izdelek bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p. si pridržuje pravico, da zaradi različnih rokov dobave izdelkov v naročilu, naročilo razdeli v več pošiljk. Naročene izdelke vam v tem primeru dostavimo posamično v več pošiljkah.

Za dostavo poskrbi dostavna služba, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Za vse dodatne informacije nam pišite na info@kupidobro.si

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri dostavni službi. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) poslikate in obvestite nas in dostavno službo takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko, vendar najkasneje v roku 7 dni od prevzema pošiljke. Dostavno službo opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se dostavni službi poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek pri dostavni službi obravnavajo komisijsko in na osnovi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Naš e naslov je info@kupidobro.si . Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega izdelke, nalepke na paketih in pa opis poškodbe.