Pogoji poslovanja

Pogoji veljajo od 1. julija 2020.

 

Splošni pogoji spletne trgovine KUPIDOBRO so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Z oddajo naročila na spletni strani www.kupidobro.si se kupec strinja s splošnimi pogoji sodelovanja in nakupa.

S spletno trgovino KUPI DOBRO (v nadaljevanju tudi » trgovina«) upravlja podjetje BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p., Kocjančičeva ulica 13, 1261 Ljubljana – Dobrunje, davčna številka: SI38506947, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali KUPI DOBRO).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine KUPI DOBRO, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med KUPI DOBRO in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled na spletni strani www.kupidobro.si .

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino KUPI DOBRO prek elektronske pošte postane obiskovalec gost KUPI DOBRO, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član KUPI DOBRO. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini KUPI DOBRO.

Obiskovalec lahko registracijo opravi tako prek spleta.

Ob registraciji v spletno trgovino kot član pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na

Dostopnost informacij

KUPI DOBRO se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, davčna številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti izdelkov, tehnične informacije, ipd,
  4. razpoložljivost izdelkov,
  5. pogoje dostave izdelkov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki so jasno določene, vključenost DDVja in stroške dostave ter druge stroške,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve dobave,
  8. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  9. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med KUPI DOBRO in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko KUPI DOBRO kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji dogovorjeni in veljajo tako za KUPI DOBRO kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku KUPI DOBRO.

Načini plačila

KUPI DOBRO omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p. po ponudbi/predračunu

Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.

Izdaja računa

KUPI DOBRO po dostavi naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kupec prejme račun za vsako naročilo ali ločeno odpremo znotraj naročila posebej.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Spletna cena

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike KUPI DOBRO, ki so nam zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini kot član ali enkratnim vpisom v spletno trgovino.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila z navedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji.

Kljub našem trudu, da bi zagotovili najbolj točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo KUPI DOBRO kupcu omogočil odstop od nakupa.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih izdelkov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema izdelka brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Spletna trgovina KUPI DOBRO pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na transakcijski račun BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p. po ponudbi/predračunu

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@kupidobro.si .

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek pošlje po pošti na naslov skladišča podjetja: BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p., Kocjančičeva ulica 13, 1261 Ljubljana – Dobrunje ali ga osebno prinese na navedeni naslov.

Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, če je odprl/ uničil originalno embalažo.

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave bo izvedeno takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema prejema vrnjenega blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik lahko omenjeno odkupnino koristi ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

KUPI DOBRO si pridržuje pravico izbrati najugodnejšo in najbolj učinkovito dostavno službo.

Varnost

KUPI DOBRO uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

KUPI DOBRO se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.

Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan KUPI DOBRO posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.

Vsi omenjeni podatki se trajno hranijo na strežniku, upravitelj strani www.kupidobro.si lahko podatke v anonimni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Komunikacija

KUPI DOBRO bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila KUPI DOBRO bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj KUPI DOBRO bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo spoštovali.

Ocene, mnenja in priporočila

Omejitev odgovornosti

KUPI DOBRO se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na naših spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako, da ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo KUPI DOBRO kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

KUPI DOBRO ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. KUPI DOBRO ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

KUPI DOBRO ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih v primeru vednosti ne bi potrdili oziroma sklenili pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe in spori

KUPI DOBRO spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s KUPI DOBRO lahko poveže po elektronski pošti na info@kupidobro.si .Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi BRA.IN.TRADE, Branislav Čepin s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kot ponudnik blaga in storitev omogočamo spletno trgovino na območju RS, objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Kupi dobro, pametna odločitev!

Pogoji veljajo od 1. julija 2020.